Wie zijn wij

EM Kantoorsystemen is een totaalleverancier voor uw kantoor. Kantoorartikelen, kantoormeubelen, kantoormachines, facilitaire produkten, alles bij één leverancier, wel zo handig en zeker zo voordelig. Wij streven ernaar onze service continu naar een hoger niveau te brengen. Kwaliteit en klanttevredenheid hebben bij ons altijd de hoogste prioriteit. Wij bieden u een compleet pakket.

Bedrijfspresentatie :http://www.detelefoongids.nl/bg-l-f/19057601-em+kantoorsystemen+bv/fotovideo/

Geschiedenis: 

EM Kantoorsystemen BV is sinds 1988 gevestigd in Leerdam. Sinds 2008 is Ronald Rietveld de directeur/eigenaar. U bent altijd van harte welkom voor een bezoek in onze showroom te Leerdam.

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen:

Wij willen er zeker van zijn dat de producten die wij gebruiken op maatschappelijk verantwoorde wijze worden ontwikkeld en geproduceerd.

Wij verliezen onze omgeving niet uit het oog. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent dat wij, naast het streven naar winst, zoveel mogelijk rekening houden met het effect van onze activiteiten op het milieu. Bij MVO spelen alle kernprocessen van onze organisatie een rol; van inkoop en productie tot personeelsbeleid en marketing. MVO Nederland beveelt ons aan als leverancier.

Kantoorartikelen:

Onze medewerkers hebben ruime ervaring in de verkoop van kantoorartikelen en kunnen u uitstekend adviseren.
Onze webshop biedt meer dan 15.000 kantoorartikelen die, mits op voorraad en voor 16.30 uur besteld zijn, de volgende werkdag bij u worden geleverd. Ook voor grote aantallen kantoorartikelen kunnen wij desgewenst speciale prijzen afspreken. Tevens speciale wensen, zoals het kastensysteem, kunnen wij voor u invullen.

U kunt uw complete kantoorhuishouding bij ons onderbrengen, wat u veel inkoop voordeel oplevert en integrale kosten zal besparen.

Kantoormachines:

EM Kantoorsystemen levert diverse merken kantoormachines, met onze kennis bekijken wij graag wat voor uw bedrijf de beste oplossing is. Printers, faxen, kopieermachines en Multi functionals van diverse merken kunt u bij ons inkopen.

 Kantoorinrichting:

Kies voor een verantwoorde inrichting van uw kantoor. Dit klinkt misschien eenvoudig maar projectinrichting is een specialisme. Wij nemen graag stap voor stap uw projectinrichting persoonlijk met u door.

Als werkgever wilt u toch het beste voor uw medewerkers? Uw mensen hebben immers recht op een gezonde en veilige werkplek, dit vergt investeringen maar levert een positieve bijdrage aan de werksfeer en prestaties. Naast bekende merken  leveren wij ook een compleet eigen  Kantoormeubellijn.

Bestellen:

•    Online 24 uur per dag uw bestellingen plaatsen in onze webshop (www.emleerdam.nl).

•    Bestelling faxen.

•    Bellen met onze binnendienst medewerkers.

•    Bestelling mailen (info@emleerdam.nl).

•    Per post uw bestelling doen.

 Levering:

 •    Orders die voor 16.30 uur zijn besteld worden de volgende werkdag (mits op voorraad) geleverd.

•    Orders boven  € 50,00 euro worden franco huis geleverd.

     Voor orders onder  de € 50,00  worden €  8,50 aan kosten doorberekend.

•    Indien artikelen niet op voorraad of uit het assortiment zijn wordt u geïnformeerd door één van   onze
     medewerkers.

•    Voor kantoormeubelen en kantoormachines zal er overleg zijn over de levertijd.

 Retour of niet goed geleverd:

 •   U heeft schade, fax of mail de pakbon met uw opmerkingen

     en wij lossen het voor u op.

•    U ontvangt goederen die niet voor u bestemd zijn, fax of mail de pakbon en wij zorgen dat de goederen        
     worden opgehaald

•    U mist een of meerdere artikelen, fax of mail de pakbon en

     wij zorgen dat u de artikelen alsnog ontvangt.

•    U kunt uw verkeerd bestelde artikelen gratis retour zenden

     naar ons antwoordnummer.

•    Wij halen de verkeerd bestelde artikelen bij u op.

Service + extra’s:

 •    Soepel terugname beleid.

•    Snelle creditering en financiële afhandeling.       

•    Bij ons ben u geen nummer maar wij behandelen u als klant.

•    Gratis spaarprogramma, zodat u kunt sparen voor mooie

     cadeaus.

•    One stop shopping alles bij één leverancier, wat u zeker

     voordeel oplevert en kosten zal besparen.

blokjesem.jpg

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2011 - 2019 kantoorartikelen groothandel, kantoorartikelen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel